الآن يمكنك السماع لمحطة نجوم اف ام 100.6 Nogoum Fm Radio ، و متابعة كل برامجها اليومية ، تابع برنامج أنا و النجوم و هواك مع أسامة منير كل ثلاثاء الساعة 12 بعد منتصف الليل .

 

إنتظر قليلا ليتم تحميل البث المباشر لـنجوم اف ام 100.6 .. إضغط علي F5 اذا تعطل البث المباشر


ــــــــــ
بث ، مباشر ، لايف ، اون لاين ، ستريم ، محطات اذاعية اون لاين ، راديو 100.6 ، سماع ، محطة ، اسامة منير ، موعد برنامج اسامة منير علي نجوم اف ام ، محطة راديو نجوم اف ام 100.6 بث مباشر ، موقع نجوم اف ام ، Nogoom FM 100.6 Live ، قناة nogoum fm بث مباشر اون لاين ، 24 ساعة بدون تقطيع .

إرسال تعليق

  1. هو اسامه منير النهارده ولا بكره ياشباب

    ردحذف
    الردود
    1. السلام عليكم

      حذف
    2. صباح الفل والياسمين

      حذف
  2. مش عارف ليه الرابط بيعلق معايا

    ردحذف
  3. حلقه جامدا جداااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  4. جامده واللهى

    ردحذف
  5. جامديا اسامه

    ردحذف
  6. هاااااااااااااى

    ردحذف
  7. ايه الحلوه د ى
    هههههههههههههه

    ردحذف
  8. الاهتمام بالشكل يا ميار مهم جداا بالنسبة لاي راجل

    ردحذف
  9. السلام عليكم

    ردحذف
  10. منور ياسامه

    ردحذف
  11. الله عليك يا ايسامة

    ردحذف
  12. هاى حابب اتعرف باى حد شباب&بنات

    ردحذف
    الردود
    1. هاى انا يوكا من مصر

      حذف
  13. اسامنه انا بحبك حلقه جامده خالص

    ردحذف
  14. التعليق هيوصل ولا ايه

    ردحذف
  15. حلقة جامدة اوووووووووووووووووووووووى شكرا اسامة

    ردحذف
  16. سلم عليكم

    ردحذف
  17. هااااى
    انا ثانى مره اسمع البرنامج
    بجد تحفة

    ردحذف
  18. انت اية رايك فى الحب الى يكون عندهم 14

    ردحذف
  19. بجد برناج روعه وبيتكلم عن لسان ناس كتير مش قادره تقول اللي ف قلبها او مش قادره تعبر عنو انا مقيم باليونان وريهام هي اللي خلتني اسمع البرنامج بشكرك اوي علي تقديم البرنامج وبشكر ريهام نور عيوني

    ردحذف
  20. هاي أنا محمد علوان عاملين إيه

    ردحذف
  21. اسامه انا ايمان عوزاك تقول لزين انا بحبك اووووووووووووووووووووووى ربنا يخاليك ليا يارب

    ردحذف
  22. اسامه انا من الموعجبن بس انا منهره

    ردحذف
  23. اسامه انا اسمى اسامه زيك ههههههههه

    ردحذف
  24. أسامه انا محمد نفسي اكلمك انا تعبان من الحب

    ردحذف
  25. أسامه انا نفسي اكلمك انا تعبان من الحب بجد هوا وحش كدا

    ردحذف
  26. اسامة اناعايزك تقول لااسراء انا بحبه اووووووووووووي

    ردحذف
  27. هاى اسامه عامل ايه كل سنه وانت طيب

    ردحذف
  28. انا اسمي محمود عندي 17 سنه وفي واحد حبتها بجد بجد وهي مش عارف المهم في واحد صاحبي كنت معرفو اني بحبها وكلمها من واريا وبدات كلمتو هو وانا عرفت من تحت لتحت وبعدين اتاكد وهي دلوقتي عايزه تكلمني تاني وكل لم تكلمني تفضل تعط وهي بصراحه بتصعب عليا جامد فانا مش عارف اعمل ايه يا ريت الرد لو سمحت

    ردحذف
  29. عيط معاها =D

    ردحذف
  30. الحلقة تحفة

    ردحذف
  31. اسامه انا بحب وحده هى اكبر منى بي سنتين اعمل ايه انا بحبه و هى بتحبنى احنا ينفع نجوز

    ردحذف
  32. اسامة انا بحبك اوى انا بحب بنت خالى و هى بتحبنى و عاوز اخطبه و مكسوف اروح اطلبه من خالى

    ردحذف
  33. انا محمد بحبك اوى يا أسامة وبجد موضوع الحلقة يجنن

    ردحذف
  34. أحيانا ً يكون الصمت أبلغ من الكلام ، وأكثرفائدة ونفعا ً ... أو علي الأقل ، قد يكون أقل ضررا ً....

    ردحذف
  35. أسامة ... أنا بحب بنت وهيا أختى ف الرضاعة ومش عارف احب بنت غيرها حقيقى مش عارف

    ردحذف
  36. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  37. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  38. انا بحب وحده وهيه بتحبنى ومن فتره معديتش بتكلمنى الى عشرين يوم مره وسعات اكتر تفتكر لسه بتحبنى

    ردحذف
  39. هااااااااااااااااى
    انا فرحان بجد

    ردحذف
  40. صباح الخير

    ردحذف
  41. اسامة انا بحب بنت خالى وهيا طلعت اختى ف الرضاعة وحقيقى كل ما انسحب من انى ابطل احبها او اتعلق بيها مقدرش حقيقى بحبها صعبان عليا انها تكون لحد غيرى حقيقى مش عارف ابعد عنها ولا انساها .... قولى حل حقيقى تعبت واتخنقت ...

    ردحذف
  42. انا مجوزة وبحب جوزى جدا بس اهلوا عوزىن يطلقونى وعد وانا مش عرفة اعمل اية

    ردحذف
  43. ممكن يااسامه ترود على رسلتى معلش بعد ازنك

    ردحذف
  44. السلام عليكم ازيك يا اسامه بجد البرنامج حلوة جدا وموضوع الحلقه جميل جدا بس ياريت تون الاعلانات فى البرنامج اقل من ده علشان نقدار نسمع اكتر

    ردحذف
  45. بجد ياسامة انت حاجة حلوة جدا بانسب لى

    ردحذف
  46. انا بحب وحده ومش عارف اوصل ازاى شهاب

    ردحذف
  47. انا سمسم بخاف للوقت يمر وانا لسة عايش بجرح والسبب الحب خلاص بقا نقطة ومن اول السطر

    ردحذف
  48. انا عبدو كفايه سياسه احنا عوزيين نتقدم بقى عايز اسمع حاجه لرامى صبرى

    ردحذف
  49. انا عبدو بحب وحده وسابتنى وانا شكلى كده بكرها

    ردحذف
  50. احيانا بيكون اكرام الحب دفنة

    ردحذف
  51. رضا الجويلي بمسي عليك يااسمة

    ردحذف
  52. بجد برنامج جميل جدا

    ردحذف
  53. كل سنه وانتي طيبه ياام صرين

    ردحذف
  54. ☺☺ ♥

    ردحذف
  55. احلي كلام ♥ ☺ ♥ ◘
    ♥♦☻

    ردحذف
  56. x-) x-) بموووووت في راديو نجوم اف ام

    ردحذف
  57. فعلا علامات الساعة قربت اووووووووووووووووووووووووووى

    ردحذف
  58. الحب شى جميل بس لو اتبنا على الصراحة

    ردحذف
  59. الحب شى جميل بس بتبنى على الصراحة من الطرفين

    ردحذف
  60. هاى يااسامة انا بحب البرنامج اوى

    ردحذف
  61. صباح الخير يا اسامه انا عندى مشكله ممكن الرد عليها
    انا عايز اعرف حاجه واحده بس ليه الطيب ديما مظلوم
    فى كل حياته حياته العاطفيه حياته الشخصيه العائليه
    مش عارف الدنيا بتعمل معايا كدا ليه ومش عارف اعمل ايه
    ممكن الرد من مصطفى

    ردحذف
  62. صباح الخير يا اسامه انا عندى مشكله ممكن الرد عليها
    انا عايز اعرف حاجه واحده بس ليه الطيب ديما مظلوم
    فى كل حياته حياته العاطفيه حياته الشخصيه العائليه
    مش عارف الدنيا بتعمل معايا كدا ليه ومش عارف اعمل ايه
    ممكن الردمن مصطفى

    ردحذف
  63. ممكن رقم اسامه منير
    احمد ريحان

    ردحذف
  64. هاى يا احمد انا نفسي رسايلى توصل وى اتواصل معاك على ال قهوه

    ردحذف
  65. انا كامل وى نفسي اتواصل مع احمد يونس

    ردحذف
  66. انا كامل مصطفى وى نفسي اتواصل مع احمد يونس

    ردحذف
  67. اسامه قول لسوسو انى بحبها موت ومقدرش اعيش من غيرها

    ردحذف
  68. ازبك يا اسامه انا سمسم وعندى مشكله كبيرى اووووووى ممكن نكلمني 01110980340

    ردحذف
  69. ازيك يا اسامة انا سمسم عندي مشكله كبير اوي ممكن تكلمني 01110980340

    ردحذف
  70. هااااي اسامه انا بمسي عليك هيما البوب

    ردحذف
  71. السلام عليكم انا بحبك يا اسامه وبحب البرنامج بتاعك انا بحب واحده جدن وهيا بتقول وانا بحبك بس عايز ات اكد اكتر اعمل ايه

    ردحذف
  72. هاي اسامه اناوليدانا بحب وحدا جدن وعيز اتزوجه وهيا قلت وانا بحبك وعايز اتاكد

    ردحذف
  73. هاي اسامه اناوليد بمسي عليك

    ردحذف
  74. هااي اسامه انا وليد بحب واحده جدن واعيز اتزوجها وهي قالت انا كمان بحبك عيز ات اكد اناها بتحبني اعمل ايه

    ردحذف
  75. احمد بيقول لي سلمي انا معجب بيكي جدا و صوتك مش قادر انساه

    ردحذف
  76. انا احمد عايز اقول لي سلمي انا معجب بيكي جدا و مش قادر انسي صوتك

    ردحذف
  77. اف ام صارت ب الدم :-)

    ردحذف
  78. انا عبدو عايز اقول هبه وا شيماء انا لسه بحبك ومش هنسكي ابدا مهم انتى نسيتينى عبدو شاجي

    ردحذف
  79. انا بحبك اوى يا اسامه وبحب اسرات البرنامج جدا وربنا ياوفاك

    ردحذف
  80. ازيك يا اسامه وحشنى صوتك انا عايز اقول ل شيماء او هبه ده اسمه انى لسه بحبه جدا من عبدو شاجي

    ردحذف
  81. ازيك يا اسامه انا بحبك جدا عايز اقول لشيماء او هبه انى بحبه جدا عبدو شاجي

    ردحذف
  82. ازيك يا اسامة عامل اية انا بحب اووووووووووووى مش عرفة لو سبني هعمل اية مش عارفة بجد والله يا اسامة انا بحبة موت

    ردحذف
  83. انا معجب كثيرا بقناة راديو نجوم اف ام مشكور على البث المباشر

    ردحذف

 
إلى الأعلى